donderdag 2 november 2017

Philips Airfryer Avance XXL



Als bloginsider van Francesca kookt  mocht ik de Philips Airfryer Avance XXL uit testen. Nadat ik hem ontvangen had, heb ik een mooi plekje voor hem vrij gemaakt op mijn aanrecht. 

En daar mag hij zeker blijven staan, ik gebruik de airfryer echt vaak en dan is het natuurlijk makkelijk heb meteen bij de hand te hebben. Het is echt een super apparaat!

Ik wist natuurlijk dat je mooi vetarm frites en snacks kunt bereiden in de Airfryer. We smulden van echt knapperige frietjes met snacks erbij.



Maar dat de Airfryer zo multifunctioneel is, dat wist ik echt niet. Ik wilde vooral kijken of kinderen de Airfryer kunnen gebruiken en of je ook gezonde dingen klaar kan maken in de Airfryer. 

Natuurlijk wordt de Airfryer warm en hebben kleinere kinderen zeker begeleiding nodig bij gebruik ervan. In vergelijking met een frituurpan met heet vet, is de Airfryer veel veiliger in gebruik. Grotere kinderen kunnen hem zeker zelfstandig gebruiken.

En waar ik echt heel blij mee ben, is dat je dus heel lekkere gezonde dingen kunt maken in de Airfryer. Zo maakte ik al geroosterde kikkererwten, geroosterde bloemkool als vulling voor een wrap, warme appeltjes met rozijnen (die toef slagroom erbij was niet heel gezond, maar wel lekker :-)) en kaneel en geroosterde druiven.






Wat ook heel handig is, is dat alles echt snel klaar is, zeker ook omdat je de Airfryer niet voor hoeft te verwarmen, dat scheelt toch zo weer 10 minuten. En hij is eenvoudig schoon te maken: onderdelen kunnen gewoon in de vaatwasser.

Er zijn natuurlijk heel veel keuken-apparaten op de markt, maar ik denk echt dat de Airfryer een blijvertje is. Ik ben er in ieder geval super blij mee!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten