woensdag 11 december 2013

Wil je ook meeloten voor de gratis plek in de 'Bijna Kerst-kookles'?


Kijk dan even of de naam van jouw 'kind' hier boven staat!
Sta je er niet tussen, maar wil je wel meedingen?
Plaats dan even een opmerking onderaan deze blog en 
zet daarin de naam van het kind voor wie je de plek wilt winnen!


Vorige week kondigde ik aan dat ik een plek in de MET SMAAK Kinderkookles 'Bijna Kerst' op maandag 23 december ga verloten. Je kon op drie manieren meedoen: op Facebook, Twitter en deze blog.

Lang leve de moderne techniek zou je zeggen!! Nu is er een probleem met die moderne techniek: door privacyinstellingen kan ik niet zien wie mijn berichtje gedeeld heeft en dus niet zien wie mee wil dingen voor die gratis plek. Ik vraag me af hoe anderen dat oplossen bij hun deel en win-acties? Ook heeft Facebook de instellingen zo veranderd dat ik helaas niet meer kan zien, wie mij 'geliked' heeft.

Mocht je mijn berichtje op Facebook gedeeld hebben, heel erg bedankt! En zie je de naam van 'jouw' kind op een van de lootjes staan, dan is er niks aan de hand.
Maar zie je de naam van 'jouw' kind er niet bij staan, meld je dan alsjeblieft nogmaals even, want dat betekent dat ik jouw deelname niet heb kunnen zien!

Zondag gaan alle lootjes in een grote pan en wordt de gelukkige getrokken.
Keep your fingers crossed!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten