vrijdag 6 december 2013

Win een plek in de Kinderkookles 'Bijna Kerst'


Op de verjaardag van de Goedheilig Man speel ik Sinterklaas: 




Voor wie wil jij het plekje winnen: 
je zoon/dochter, kleinkind, neef/nichtje, buurjongen/meisje, vriendje/vriendinnetje??

Je kunt op drie manieren meedoen:
  1. Deel mijn berichtje op Facebook en laat me weten voor wie je wilt winnen en waarom;
  2. Retweet mijn berichtje op Twitter en laat me weten voor wie je wilt winnen;
  3. Plaats een reactie op plezierindekeuken.blogspot.nl en laat me weten voor wie je wilt winnen en waarom.

Doe op alle drie de manieren mee en maak driemaal kans!!! 
Je kunt deelnemen t/m zondag 15 december 2013. 

MET SMAAK Kinderkooklessen worden gegeven in de keuken van Sportcafé IN10Z (10TEN Tennis en fitnesscentrum), gelegen aan de Molenveldweg 18 in Meerssen.
De kinderkookles 'Bijna Kerst' is voor kinderen van 6 t/m 8 jaar van 10.00 tot 11.30 uur en voor kinderen van 9 t/m 12 jaar van 15.00 tot 17.00 uur.  Welke tijdstip je wint, is afhankelijk van de leeftijd van het geluksvarkentje dat mee mag komen doen!!

2 opmerkingen:

  1. Ik wil graag een plekje winnen voor mijn dochter Lise omdat jij dan haar kan verrassen men een leuk kerstcadeautje! groetjes Sabine Bosch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, een lootje met Lise haar naam gaat in de grote pot, waar komende zondag de winnaar uit getrokken gaat worden! Keep your vingers crossed!!

    BeantwoordenVerwijderen